Thursday, November 1, 2012

TODAY, November 01 – Jesus Humbles Himself


Jesus Humbles Himself

He got everything, but yet He has sacrificed all those things for us. For our sake He left all of His riches in heaven and became man. So that through His poverty, we become rich.

We can never thank Him enough for this.
Jesus, so sorry if we keep doing things that make You sad. Hopefully we can turn for the better person in You. And teach us to stay humble in everything.
For this we pray. Amen. (-fon-)

For you know the grace of our Lord Jesus Christ, that though he was rich, yet for your sake he became poor, so that you through his poverty might become rich.
--- 2 Corinthians 8:9

Yesus Merendahkan Diri-Nya

Dia memiliki segalanya, tetapi Dia telah mengorbankan seluruhnya bagi kita. Untuk kita, Dia tinggalkan seluruh kekayaan-Nya di surga dan menjadi manusia. Sehingga melalui kemiskinan-Nya, kita menjadi kaya.

Kita takkan pernah bisa berterima kasih untuk hal ini.
Yesus, maafkan kami jika kami sering kali melakukan hal-hal yang mengecewakan-Mu. Semoga kami bisa menjadi orang yang lebih baik di dalam-Mu. Dan ajarlah kami untuk tetap rendah hati dalam segala hal.
Kami sungguh mendoakan hal ini. Amin. (-fon-)

Karena kamu telah mengenal kasih karunia Tuhan kita Yesus Kristus, bahwa Ia, yang oleh karena kamu menjadi miskin, sekalipun Ia kaya, supaya kamu menjadi kaya oleh karena kemiskinan-Nya.
--- 2 Korintus 8:9

No comments: