Saturday, January 28, 2012

TOTD, January 28 – Live Honorably in Every Way

Live Honorably in Every Way

It’s good to know a lot of verses or maybe all verse of the Bible. It’s good to know every aspect of religion and our faith in God. But, it’s also important the way to live our life. If we know so many things but it isn’t shown in our daily actions, sometimes it’s useless. Let’s live and love, try our best to show the world that we’re His Children. Live an honourably live in every way with a clear conscience. God, please pray for us. (-fon-)

Pray for us. We are sure that we have a clear conscience and desire to live honorably in every way

--- Hebrews 13:18

Hidup Benar Dalam Segala Hal

Adalah baik untuk mengetahui banyak ayat atau bahkan seluruh ayat di Kitab Suci. Adalah baik untuk mengetahui setiap aspek religius dan keimanan kita di dalam Tuhan. Tetapi, adalah penting juga bagaimana kita hidup. Jika kita tahu banyak hal tetapi tidak terlihat dalam tindakan sehari-hari kita, terkadang itu tidaklah berguna. Mari hidup dan mengasihi, berusaha yang terbaik untuk menunjukkan pada dunia bahwa kita adalah anak-anak-Nya. Hiduplah benar dalam segala hal dengan hati nurani yang murni. Tuhan, doakanlah kami. (-fon-)

Teruslah berdoa untuk kami. Kami yakin hati nurani kami murni, sebab dalam segala hal kami selalu mau melakukan apa yang benar.

--- Ibrani 13:18

No comments: