Wednesday, January 4, 2012

TOTD, January 05 – Christ Lives in Us

Christ Lives in Us

May these days in early 2012, remind us that Christ lives in us. May our life glorify His Name. We’re here not only to satisfy ourselves. Our life, Lord, is only for You. (-fon-)

I have been crucified with Christ and I no longer live, but Christ lives in me. The life I now live in the body, I live by faith in the Son of God, who loved me and gave himself for me.

--- Galatians 2:20

Kristus yang Hidup di dalam Kita

Semoga hari-hari di awal tahun 2012 ini, mengingatkan kita semua bahwa Kristus hidup di dalam kita. Dengan demikian, semoga kita hidup untuk memuliakan nama-Nya. Bukan lagi mencari kesenangan diri semata. Hidup kami, Tuhan, hanya untuk-Mu. (-fon-)

namun aku hidup, tetapi bukan lagi aku sendiri yang hidup, melainkan Kristus yang hidup di dalam aku. Dan hidupku yang kuhidupi sekarang di dalam daging, adalah hidup oleh iman dalam Anak Allah yang telah mengasihi aku dan menyerahkan diri-Nya untuk aku.

--- Galatia 2:20

No comments: