Sunday, January 8, 2012

TOTD, January 08 – Start Doing Right

Start Doing Right

In this life, we need to choose in every second of our life- whether to do right or wrong. Well, some mistakes are unavoidable. We do those things unintentionally. But many times, in front of us there’s a choice between doing right or doing wrong. Many times as well, we fail to choose the right ones. With God, hopefully we can make a good choice in our life. Start doing right and stop doing wrong. (-fon-)

If you really want to live,

you must stop doing wrong

and start doing right.

I, the LORD God All-Powerful,

will then be on your side,

just as you claim I am.

--- Amos 5:14

Berusahalah Berbuat Baik

Dalam hidup, kita dihadapkan pada pilihan di setiap detik kehidupan kita-untuk memilih melakukan hal yang baik atau tidak. Ya, memang beberapa kesalahan tak terhindarkan. Kita melakukannya tanpa disengaja. Tetapi, banyak kali, di hadapan kita ada pilihan untuk melakukan yang baik atau jahat. Banyak kali juga, kita gagal untuk memilih yang baik. Di dalam Tuhan, semoga kita bisa membuat pilihan yang baik. Mari berusaha berbuat baik dan tidak berbuat jahat. (-fon-)

Berusahalah berbuat baik dan jangan berbuat jahat, supaya kamu hidup. Maka TUHAN Yang Mahakuasa akan sungguh-sungguh tinggal di antara kamu seperti yang kamu katakan.

--- Amos 5:14

No comments: