Monday, January 28, 2013

TODAY, January 29 – He Freed Me From All My Fears


He Freed Me From All My Fears

When fears come to me…
I pray to the Lord
And bring those feelings to Him…
After a while, I begin to feel the peace within me…
God is all-knowing…
He will give me enough strength to go on in this life…
Walking with Him…
He will set me free from all my fears. (-fon-)

I prayed to the Lord, and he answered me.
    He freed me from all my fears.
Those who look to him for help will be radiant with joy;
    no shadow of shame will darken their faces.
--- Psalm 34:4-5

Dia Melepaskan Aku Dari Segala Kegentaranku

Ketika rasa takut datang menghampiri…
Aku berdoa kepada Tuhan…
Dan membawa perasaan-perasaan itu kepada-Nya…
Setelah beberapa saat, kurasakan damai di dalam hatiku…
Allah Maha Tahu…
Dia akan memberikanku kekuatan yang cukup untuk melangkah dalam hidup ini…
Berjalan bersama-Nya…
Dia akan membebaskanku dari segala kegentaranku. (-fon-)

Aku telah mencari TUHAN,  lalu Ia menjawab aku, dan melepaskan  aku dari segala kegentaranku. Tujukanlah pandanganmu kepada-Nya, maka mukamu akan berseri-seri,  dan tidak akan malu  tersipu-sipu.
--- Mazmur 34:4-5

No comments: