Wednesday, February 29, 2012

TOTD, March 01 – Giving all My Worries to You

Giving All My Worries to You

Living in this life o, Lord

I realize that life isn’t trouble-free

There will be times when I get worried

I have to struggle with the problems in this life

Many times they’re unexpected ones

But, I do believe in You

I know that You really care for all of your children

I want to put my trust in You

In prayer

I’m giving all my worries to You.

I know that I’ll find peace as long as I’m with You. (-fon-)

Give all your worries and cares to God, for he cares about you.

--- 1 Peter 5:7

Menyerahkan Segala Kekuatiranku Pada-Mu

Hidup di dunia ini, oh Tuhan.

Kusadari bahwa kehidupan ini bukanlah yang bebas dari masalah

Ada kalanya aku kuatir

Aku harus berjuang mengatasi permasalahan kehidupan

Banyak kali, mereka datang tak terduga

Tetapi, aku percaya pada-Mu. Sungguh!

Aku tahu Kau begitu peduli pada setiap anak-Mu

Aku ingin percaya pada-Mu

Dalam doa

Kuserahkan semua kekuatiranku pada-Mu

Aku tahu aku akan berada dalam damai selama aku bersama-Mu. (-fon-)

Serahkanlah segala kekuatiranmu kepada-Nya, sebab Ia yang memelihara kamu.

--- 1 Petrus 5:7

No comments: