Monday, May 14, 2012

TOTD, May 14 – May Our Lord Strengthen Us


May Our Lord Strengthen Us

We may not always have enough strength to go on in this life. Sometimes we get weary, tired, and want to give up. But, today, let’s pray that may the strength of the Lord strengthen us. Yes, we might not be that strong all the time, but we have Him – the source of strength Himself. May He encourage our hearts in every good deed and word. Amen. (-fon-)

May our Lord Jesus Christ himself and God our Father,  who loved us and by his grace gave us eternal encouragement and good hope, 17 encourage your hearts and strengthen you in every good deed and word.
--- 2 Thessalonians 2: 16-17

Semoga Tuhan Menguatkan Kita

Kita tak selalu punya kekuatan untuk melangkah di dalam hidup ini. Terkadang kita menjadi letih, lelah, dan ingin menyerah. Tetapi, hari ini, marilah berdoa semoga kekuatan Allah memberikan kekuatan bagi kita. Ya, kita mungkin saja tidak sebegitu kuat di setiap waktu, tetapi kita punya Dia – sumber kekuatan sejati. Semoga Dia menguatkan hati kita dalam setiap pekerjaan dan perkataan yang baik. Amin. (-fon-)

Dan Ia, Tuhan kita Yesus Kristus, dan Allah, Bapa kita, yang dalam kasih karunia-Nya telah mengasihi kita dan yang telah menganugerahkan penghiburan abadi dan pengharapan baik kepada kita, kiranya menghibur dan menguatkan hatimu dalam pekerjaan dan perkataan yang baik.
--- 2 Tesalonika 2:16-17

No comments: