Thursday, April 18, 2013

TODAY, April 19 – You Are My God


You Are My God

You are the love of my life
You are the hope that I cling to
You mean more than this world to me 
I wouldn't trade you for silver or gold
I wouldn't trade you for riches untold.
You are , you are my everything
(You Are by Ron Kenoly)

You’re my God…
I will exalt Your name as long as I live…
No matter what happen in my life…
May I always remember Your kindness and faithfulness…
And always draw myself near You. (-fon-)

LORD, you are my God; I will exalt you and praise your name, for in perfect faithfulness you have done wonderful things, things planned long ago.
--- Isaiah 25:1

Engkaulah Tuhanku

Engkaulah cinta di hidupku…
Engkaulah harapan tempatku bersandar…
Engkau lebih dari dunia ini…
Aku takkan menukarkan Engkau dengan perak atau emas…
Aku takkan menukarkan Engkau dengan kekayaan yang tak terhitung sekalipun…
Engkau, Engkaulah segalanya bagiku.
(Terjemahan dari lagu You Are oleh Ron Kenoly)

Engkaulah Tuhanku…
Aku mau meninggikan Engkau seumur hidupku…
Walau apa pun yang terjadi di hidupku…
Semoga aku terus berpegang pada seluruh kebaikan dan kesetiaan-Mu…
Dan terus dekat pada-Mu. (-fon-)

Ya TUHAN, Engkaulah Allahku;  aku mau meninggikan Engkau, mau menyanyikan syukur bagi nama-Mu  ;  sebab dengan kesetiaan  yang teguh Engkau telah melaksanakan  rancangan-Mu  yang ajaib yang telah ada sejak dahulu.
--- Yesaya 25:1

No comments: