Saturday, March 31, 2012

TOTD, March 31 – Thank You, Lord

Thank You, Lord

Sometimes I wonder what I might say if I were to meet you in person Lord. I think I might say "Thank You Lord" for always being there for me. I know with certainty there were times when you carried me, Lord. When it was through your strength I got through the dark times in my life. (source: sacredspace website).

Thank You, Lord

For always be there for us

For always provides us what we need

For holding our hands when we fall

Let us give You thanks

and praise Your glorious name

as long as we live. (-fon-)

Now, our God, we give you thanks,
and praise your glorious name.

--- 1 Chronicles 29:13

Terima Kasih, Tuhan

Terkadang aku membayangkan apa yang akan kukatakan jika aku bertemu muka dengan muka dengan-Mu. Kukira aku akan berkata “ Terima Kasih, Tuhan” karena Kau selalu ada bagiku. Aku tahu dengan pasti bahwa ada kalanya Engkau menggendongku, Tuhan. Karena kekuatan-Mu, aku bisa melewati masa-masa paling gelap di hidupku. (sumber: website sacredspace).

Terima kasih, Tuhan.

Untuk selalu ada bagi kami

Untuk selalu menyediakan yang kami perlukan

Untuk selalu memegang tangan kami ketika kami terjatuh

Biarlah kami bersyukur

Dan memuji kebesaran nama-Mu

Sepanjang hidup kami. (-fon-)

Sekarang, ya Allah kami, kami bersyukur kepada-Mu dan memuji nama-Mu yang agung itu.

--- 1 Tawarikh 29:13

No comments: