Monday, March 3, 2014

TODAY, March 04 - He Took My Worries Away

He Took My Worries Away

When I was so worried, I came to the Lord...
Trying to surrender of everything... 
All of the problems that come and happen in my life...
He hears my prayers...
He took my worries away...
The problem might still be there...
But, the peace is now flowing and coming...
In faith, I'll walk with Him...
Thanks to You, Lord for being faithful.
(-fon-)

    I prayed to the Lord.
    He answered my prayer,
    and took my worries away.

--- Psalm 118:5

Dia Mengangkat Semua Kekuatiranku

Saat aku sungguh kuatir, aku datang kepada-Nya.
Mencoba berserah atas segala...
Masalah yang datang dan menimpa..
Dia mendengarkan doaku...
Dia mengangkat semua kekuatiranku...
Masalah mungkin masih ada..
Tetapi, damai itu mulai mengalir dan menyapa...
Di dalam iman, aku berjalan bersama-Nya.
Terima kasih, Tuhan, Kau sungguh setia.
(-fon-)

Dalam kesesakan  aku telah berseru kepada TUHAN. TUHAN telah menjawab   aku dengan memberi kelegaan.
--- Mazmur 118:5

No comments: