Friday, February 3, 2023

TODAY, 3 FEBRUARI 2023

TODAY, 3 FEBRUARI 2023

*KEPADA-MU AKU DISERAHKAN SEJAK AKU LAHIR.*

Sejak dalam kandungan ibuku Engkaulah Allahku.
Kepada-Mu aku diserahkan sejak aku lahir.

Tidak semua orang punya masa kecil yang indah dan menyenangkan.
Beberapa kisah yang kita baca atau mungkin demikian kenyataannya....
Menceritakan: bahkan mereka sudah dibuang atau tidak diinginkan oleh orangtuanya.

Tuhan mengetahui setiap cerita di perjalanan hidup kita.
DIA selalu ada dalam setiap musim kehidupan.
Dan tak sekali pun DIA tinggalkan kita.

Bahkan sejak dalam kandungan, DIALAH Allah kita.
Tetaplah meraja di hidup kami.
Bertakhta di hati kami.
Jadilah penuntun kami di sepanjang perjalanan ini.
Amin.
(-fon-)/Fonny Jodikin

*"Kepada-Mu aku diserahkan sejak aku lahir,*
  *sejak dalam kandungan ibuku* *Engkaulah Allahku."*
*---MAZMUR 22:11*

No comments: