Wednesday, April 11, 2012

TOTD, April 10-11 : Be My Guide

Guide Me in Your Truth

I will not find another way

Because I know You’re the Way

I will not find another truth

Because I know You’re the Truth

In You I find hope and life

You’re God, My Savior

Guide me in Your Truth forever. (-fon-)

Guide me in your truth and teach me,
for you are God my Savior,
and my hope is in you all day long.

--- Psalm 25:5

Bawalah Aku dalam Kebenaran-Mu

Aku takkan mencari jalan lain

Karena aku tahu Engkaulah jalan

Aku takkan mencari kebenaran yang lain

Karena aku tahu Engkaulah kebenaran.

Di dalam-Mu kutemukan harapan dan kehidupan

Engkaulah Tuhan, penyelamatku

Bawalah aku dalam kebenaran-Mu selamanya. (-fon-)

Bawalah aku berjalan dalam kebenaran-Mu dan ajarlah aku, sebab Engkaulah Allah yang menyelamatkan aku, Engkau kunanti-nantikan sepanjang hari.

--- Mazmur 25:5

Be My Guide

I would love to follow Your Path

In this life

Be my guide, Oh Lord

Let You take the wheel of my life

Because I could never make it on my own

You’ll always be my forever guide. (-fon-)

For this God is our God for ever and ever;
he will be our guide even to the end.

--- Psalm 48:14

Jadilah Pemimpinku

Aku selalu ingin mengikut jalan-Mu

Dalam hidup ini…

Jadilah pemimpinku, Tuhan

Biarlah Engkau yang memimpin roda hidupku

Karena aku takkan pernah mampu jalan sendiri

Engkaulah pemimpin hidupku selamanya. (-fon-)

Sesungguhnya inilah Allah, Allah kitalah Dia seterusnya dan untuk selamanya! Dialah yang memimpin kita!

--- Mazmur 48:14

No comments: