Wednesday, April 4, 2012

TOTD, April 05 – Guide me in Your Truth

Guide me in Your Truth

Being turning upside down by doubts

Anxiety comes

This world might give solutions

Which are instant and easy

But I know…

They’re only temporary

I just want to follow Your Paths, O Lord

Even they might be steep and winding

I’m sure I can face them all with You

In You, I found the real truth. (-fon-)

Show me your ways, LORD,
teach me your paths.
5 Guide me in your truth and teach me,
for you are God my Savior,
and my hope is in you all day long.

--- Psalm 25:4-5

Bawalah aku dalam Kebenaran-Mu

Diombang-ambing keraguan

Kegelisahan pun datang

Dunia memberikan solusi

yang cepat dan gampang

Tetapi aku tahu…

Mereka hanyalah sementara

Aku hanya ingin mengikuti jalan-Mu

Walaupun terjal dan berliku

Kuyakin kubisa lalui semua itu bersama-Mu

Hanya di dalam-Mu kutemukan kebenaran sejati. (-fon-)

Beritahukanlah jalan-jalan-Mu kepadaku, ya TUHAN, tunjukkanlah itu kepadaku.Bawalah aku berjalan dalam kebenaran-Mu dan ajarlah aku, sebab Engkaulah Allah yang menyelamatkan aku, Engkau kunanti-nantikan sepanjang hari.

--- Mazmur 25:4-5

No comments: