Tuesday, June 25, 2013

TODAY, May 26 – I Don’t Want to Hide from You, Lord…

I Don’t Want to Hide from You, Lord

I don’t want to hide from You, Lord.
I know that there’s nothing to hide anyway…
You always know what I do, even nobody else will know…
I just ask You, Lord…
Please guide me to walk in Your Path…
Walking in Your Righteousness…
So, there’s nothing that I would hide…
Knowing that I’ve done my best to follow You. (-fon-)

Can anyone hide himself in secret places so that I cannot see him? says the Lord. Do not I fill heaven and earth? says the Lord.
--- Jeremiah 23:24

Aku Tak Ingin Bersembunyi dari-Mu, Tuhan…

Aku tak ingin bersembunyi dari-Mu, Tuhan…
Aku tahu, tak ada yang harus kusembunyikan …
Engkau selalu tahu apa yang kulakukan, walaupun semua orang tak ada yang tahu…
Aku hanya memohon pada-Mu, Tuhan…
Bimbinglah aku untuk melangkah di jalan-Mu…
Melangkah dalam kebenaran-Mu…
Sehingga, tak perlu kusembunyikan apa pun…
Karena kusadar, aku telah melakukan yang terbaik untuk mengikuti Engkau. (-fon-)

Sekiranya ada seseorang menyembunyikan  diri dalam tempat persembunyian, masakan Aku tidak melihat dia? demikianlah firman TUHAN. Tidakkah Aku memenuhi langit dan bumi?  demikianlah firman TUHAN

--- Yeremia 23:24

No comments: