Sunday, October 26, 2014

TODAY, October 27 - I Willl be Joyful in God My Savior

I Will be Joyful in God My Savior

I won't say that my life is trouble-free.
Because that's not the reality.
However, it doesn't mean that I can't be rejoice in the midst of those problems...
I know, as long as I cling to the Lord, I will get that strength.
The Lord is my strength.
He will enable me to dance in this life, even I need to go through a winding road.
I will be joyful in God My Savior.
Dancing the best that I could only for His Glory.
(-fon-)

yet I will rejoice in the LORD, I will be joyful in God my Savior.The Sovereign LORD is my strength; he makes my feet like the feet of a deer, he enables me to tread on the heights. For the director of music. On my stringed instruments.
--- Habakkuk 3:18-19

Aku Akan Bersukacita di dalam Tuhan Penyelamatku

Aku tidak akan berkata bahwa hidupku bebas dari masalah.
Karena memang kenyataannya tidak demikian.
Namun, bukan berarti aku tak bisa bersukacita di dalam permasalahan yang mendera...
Aku tahu, asalkan aku bersandar di dalam Allah saja, aku 'kan dapat kekuatan itu.
Allah Tuhanku adalah kekuatanku...
Ia membuatku mampu menari di dalam kehidupan ini, meskipun jalan yang kutempuh berliku.
Aku akan bersukacita di dalam Tuhan penyelamatku.
Menarikan tarian yang terbaik hanya bagi kemuliaan-Nya.
(-fon-)

namun aku akan bersorak-sorak di dalam TUHAN,   beria-ria di dalam Allah yang menyelamatkan  aku. 3:19 ALLAH Tuhanku itu kekuatanku: Ia membuat kakiku seperti kaki rusa, Ia membiarkan aku berjejak di bukit-bukitku.  (Untuk pemimpin biduan. Dengan permainan kecapi).
--- Habakuk 3:18-19

No comments: